.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
برنامه فراکسیون اقلیت مجلس لو رفت

در این جلسه اعضای فراکسیون با ارزیابی آخرین تحرکات انتخاباتی " شورای راهبردی" که منتسب به جریان انحرافی در استان ها است، اعلام کردند به دلیل آنکه مدارک مستندی از تشکیل جلسات این شورا در مراکز دولتی و با حضور مدیران ارشد استانی در اختیار داریم ، فعلا مهمترین راهبرد ما تا نزدیکی انتخابات سکوت و جمع آوری اسناد دخالت مدیران دولتی در انتخابات است.

به گزارش جهان  در این جلسه همچنین تاکید شد با انتشار اسناد جمع آوری شده می توانیم بر موج استفاده از امکانات دولتی در انتخابات و همچنین دخالت مدیران در مهندسی آرای مردم مانورهای لازم را انجام دهیم.

برپایه این گزارش، اعضای جلسه معتقد بودند جمع آوری اسناد دخالت جریان انحرافی که خود را منتسب به دولت می داند باید به اولویت نخست این فراکسیون تبدیل شود.
اگرچه دکتر احمدی نژاد در آخرین برنامه گفتگوی تلویزیونی از برگزاری انتخابات مجلس در سال جاری بی خبر بود، اما تحرکات طیف انحرافی در استان ها که خود را منتسب به دولت می داند باعث نگرانی نیروهای انقلاب شده است.
به نظر می رسد دکتر احمدی نژاد باید تدبیری فوری برای ممانعت از فعالیت های این جریان که خود را آماده سوء استفاده از امکانات و مدیران دولتی کرده است بیندیشد تا امیدهای واهی برای زیر سوال بردن نتایج انتخابات پرشور مردم را نقش بر آب کند./1290


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.267 seconds.